Olaf Lemmens

Olaf Lemmens begon in 2015 met Pig&Donkey. Het idee achter Pig&Donkey was verrassend genoeg geen marketingbureau maar een kledingmerk. Echter merkte Olaf al snel dat marketing essentieel is voor het opzetten van een merk. In de loop der jaren leerde hij veel over social media en marketing. Voor verschillende kleine bedrijven ging hij aan de slag. Terwijl de gevestigde orde voor exorbitant hoge bedragen een paar facebook posts in plant voor een klant, weet Olaf zich ├ęcht te verdiepen in een bedrijf. Samen met de klant gaat hij planmatig aan de slag. Dit alles om zoveel mogelijk rendement uit iedere marketing euro te halen.

"Veel klanten denken dat je enorme budgetten nodig hebt voor een goede marketingcampagne, maar ik bewijs het tegendeel. Onze uitdaging ligt in het draaien van zeer succesvolle campagnes met beperkte budgetten."

Olaf Lemmens oprichter Pig&Donkey

Volg Olaf Lemmens op Social Media