Olaf Lemmens

Olaf Lemmens begon in 2015 met Pig&Donkey. Het idee achter Pig&Donkey was verrassend genoeg geen marketingbureau maar een kledingmerk. Echter merkte Olaf al snel dat marketing en growth hacking mechanismes essentieel zijn voor het opzetten en laten groeien van een merk. In de loop der jaren leerde hij veel over social media, marketing en growth hacking. Voor verschillende kleine bedrijven ging hij aan de slag. Terwijl de gevestigde orde nog steeds in oude marketing technieken blijft hangen, weet Olaf zich te onderscheiden met de groei mindset. Samen met de klant gaat hij planmatig aan de slag. Dit alles om zoveel mogelijk rendement uit iedere marketing euro te halen.

"Veel klanten denken dat je enorme budgetten nodig hebt voor een goede marketingcampagne, maar ik bewijs het tegendeel. Onze uitdaging ligt in het draaien van zeer succesvolle campagnes met beperkte budgetten."

Olaf Lemmens oprichter Pig&Donkey

Volg Olaf Lemmens op Social Media